Tisztelt Ügyintéző!
Mindenek előtt szeretnénk köszönetet mondani azoknak a munkatársaiknak akik lehetővé tették 2010. augusztus 7-én szombaton 8:41 kor a Déli pu-ról és vissza ugyanaz nap Siófokról 16:08-kor induló járatoknál, hogy azt 4 mozgássérült személy igénybe vehette. Ez mutatja, hogy nem az emberséggel vannak problémák és az ún. "kisemberek" hozzáállásával, hanem az Önök közép és felső vezetése alkalmatlan feladataik ellátására és törvénysértő magatartásuk elfogadhatatlan és feldolgozhatatlan. Három nappal korábban (augusztus 4. szerda) ugyanis a József Attila utcai ügyfélszolgálati irodában jeleztem főszezonban, hogy mozgássérült kerekesszékes utasok vennék igénybe a honlapjukon emelőberendezéssel rendelkező Siófok állomás szolgáltatásait (is). Egy nappal később személyzeti problémákra hivatkozva megtagadták az utazásunkat szóban telefonon keresztül és felhívták a figyelmemet, hogyha hétfőn intéztem volna még össze jöhetett volna, de így nem illetve a máv-direktes munkatársuk mindenáron a panaszomat akarta fel venni megfelelő intézkedés helyett és telefonszámot sem volt hajlandó megadni, mert nem lehet, érdekes a telefonközpontnak meg volt és ők a telefonkönyvből dolgoztak. Keleti pu-i munkatársuk lelkiismeretes munkájának köszönhetően (többek között) aki augusztus 5-én 19-21-ig folyamatosan telefonált köszönhető, hogy össze jött az utazás és nem bírósági kereset formájában folytatódik az ügy.
Kéréseim a következők:
- Minden egyes elutasított utazást írásban kérünk megválaszolni törvényi illetve saját szabályzatuknak megfelelő indoklással!
- Kérjenek elnézést az érintettektől!
- Nevezzenek meg egy összekötő személyt, akivel a kapcsolatot lehet tartani (elérhetőségekkel együtt)
- Tartsák be a Magyar Alkotmányt!
- Nézzék át a törvényeket, kiemelten az Esélyegyenlőségi törvényt!
- Az információs portáljukon hiteles információkat jelenítsenek meg!
- Azonnal és végérvényesen hagyjanak fel törvénysértő magatartásukkal!
Tisztelettel: Páncél György