HTML

Páncél György blogja

Páncél György vagyok, 24 éves budapesti lakos. 2008. január 14 és 2010. január 31 között a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központjában dolgoztam személyi segítőként egyfajta segédápolóként, most a Motiváció Alapítvány támogató szolgálatánál töltöm be korábbi munkakörömet, mellette jelenleg is Sopronba járok levelező tagozaton szociálpedagógia szak IV. évfolyamára illetve Budapesten a Pannon Kincstár Tanoda fogyatékkal élők gondozása elnevezésű képzésére és mindezek mellett készülök a diplomához elengedhetetlen középfokú nyelvvizsgára Angol nyelvből. A jogosítvány megszerzésébe is sokat fektetek már "csak" a forgalmi vizsga van hátra. Próbálom mellőzni a közszereplést igencsak kevés sikerrel. Továbbra is célom egy svédországi élet alapjainak a megteremtése. Küzdök az esélyegyenlőségért és integrációért a magam módján.

Friss topikok

Linkblog

Nyelvi képzés: jelnyelv - véleményezés

2009.11.06. 22:46 :: gyurgyusz

Nekem van középfokú nyelvvizsgám jelnyelvből 3-as érdemjeggyel, csakhogy ez államilag nem elismert, mivel tanfolyam keretén belül szereztem nem diplomás tanártól (nincs is ilyen felsőfokú képzés), de rengeteget tanultam és azóta sokat felejtettem. Szerintem nagyon nagy haszna volt mégha ezt az állam nem is ismeri el, de mivel folyamatosan ez a hatás ér engem nem lepődöm meg már semmin. Egy év alatt kb 60 ezer ft-ért sajátítottam el a SINOSZ-nál 30+40 órában. Sajnos a hétköznapokban immáron 3 éve nem használom.

Páncél György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://personalhelper.blog.hu/api/trackback/id/tr721505898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása