A pápai út szervezése nem volt éppen zökkenőmentes a folyamatos levélváltásokkal az ügy még nem ért végett, mert 2009. október 23-án Kőbánya - Kispesten 5:00 körül megszerettem volna venni a jegyeket kértem ezért 2 db 90%-os jegyet egy mozgássérültet és egy kisérőt. A pénztáros azonban elég hangosan kérte az arra jogosító igazolást, ami persze nem volt nálam, miért lenne nálam kliensem személyre szóló igazolása. Erre a hajnali órához képest gyorsan reagáltam és érdeklődtem, hogy hol van a lift mire a válasz az volt, hogy őt semmi más nem érdekli csak a papír kb 5 percig volt hangos az állomás mire mgkaptam a jegyeket, de a megjegyzéseket tette továbbra is, én meg erre Európa! felkiálltással köszöntem el.
Két nappal később lehígadva hivatalosan is panaszt tettem, amire a mai napon érkezett meg a pozitív válasz: Nekem van igazam mert az utaskisérő feladata az ellenőrzés és bemutatni csak ha papírt kell aláírni vagy utalvány miatt kell. Ezenkivül elnézést kértek tőlem és biztosítottak róla hogy figyelmeztetésben részesül a hölgy. A válasz levelet nem közlöm le, mert a MÁV részéről ez külön kérésként van feltüntetve.
Nem szoktam panaszt tenni, de velem ne merjen hajnalban senki sem így beszélni, főleg akkor amikor azzal, hogy én intézem egyes esetekben elég nagy segítséget nyújtok számukra.
Páncél György