HTML

Páncél György blogja

Páncél György vagyok, 24 éves budapesti lakos. 2008. január 14 és 2010. január 31 között a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központjában dolgoztam személyi segítőként egyfajta segédápolóként, most a Motiváció Alapítvány támogató szolgálatánál töltöm be korábbi munkakörömet, mellette jelenleg is Sopronba járok levelező tagozaton szociálpedagógia szak IV. évfolyamára illetve Budapesten a Pannon Kincstár Tanoda fogyatékkal élők gondozása elnevezésű képzésére és mindezek mellett készülök a diplomához elengedhetetlen középfokú nyelvvizsgára Angol nyelvből. A jogosítvány megszerzésébe is sokat fektetek már "csak" a forgalmi vizsga van hátra. Próbálom mellőzni a közszereplést igencsak kevés sikerrel. Továbbra is célom egy svédországi élet alapjainak a megteremtése. Küzdök az esélyegyenlőségért és integrációért a magam módján.

Friss topikok

Linkblog

A MÁV elnézést kért!

2009.11.06. 22:24 :: gyurgyusz

A pápai út szervezése nem volt éppen zökkenőmentes a folyamatos levélváltásokkal az ügy még nem ért végett, mert 2009. október 23-án Kőbánya - Kispesten 5:00 körül megszerettem volna venni a jegyeket kértem ezért 2 db 90%-os jegyet egy mozgássérültet és egy kisérőt. A pénztáros azonban elég hangosan kérte az arra jogosító igazolást, ami persze nem volt nálam, miért lenne nálam kliensem személyre szóló igazolása. Erre a hajnali órához képest gyorsan reagáltam és érdeklődtem, hogy hol van a lift mire a válasz az volt, hogy őt semmi más nem érdekli csak a papír kb 5 percig volt hangos az állomás mire mgkaptam a jegyeket, de a megjegyzéseket tette továbbra is, én meg erre Európa! felkiálltással köszöntem el.

Két nappal később lehígadva hivatalosan is panaszt tettem, amire a mai napon érkezett meg a pozitív válasz: Nekem van igazam mert az utaskisérő feladata az ellenőrzés és bemutatni csak ha papírt kell aláírni vagy utalvány miatt kell. Ezenkivül elnézést kértek tőlem és biztosítottak róla hogy figyelmeztetésben részesül a hölgy. A válasz levelet nem közlöm le, mert  a MÁV részéről ez külön kérésként van feltüntetve.

Nem szoktam panaszt tenni, de velem ne merjen hajnalban senki sem így beszélni, főleg akkor amikor azzal, hogy én intézem egyes esetekben elég nagy segítséget nyújtok számukra.

Páncél György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://personalhelper.blog.hu/api/trackback/id/tr341505834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása